onsdag 13 juli 2011

Tre veckor sen förlossningen den 22 juni

Två dagar efter förlossningen började jag med bäckenbottenövningar där man kniper ihop från ändarmen och fram till slidan och urinröret 3x15 varje dag två-tre ggr om dan. Efter en och halv vecka började jag med höftlyft, knäböj, hälsande hunden och andra överkroppsövningar med gummiband och kettlebells.

Igår gick jag på min första basketträning men var rätt försiktig med sprints och hopp så tog det lugnt i början. Märkte att jag var riktigt sugen på att spela och jaga efter bollen:) Två månader kvar till VM i basket....hoppas jag kommer i form!! Roligast var att min son Marcus följde med till träningen:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Cissi! Sjukt impad av dig! Ser fram emot att spela med dig i kommande VM!krammm

    SvaraRadera
  2. Haha tackar! Ja ser oxå fram emot och lira igen med dig! Ska bli riktigt skoj o det är ju snart dags eller hur. High five o kramar

    SvaraRadera